Modificarea contractului pentru servicii de telefonie, internet sau televiziune se poate face atât la cererea utilizatorului, cât și la inițiativa operatorului, transmite Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații. Dacă operatorul vrea să modifice unilateral clauze din contract (servicii, tarife, mod de tarifare etc.), are obligația să își informeze abonații despre conținutul modificărilor, prin intermediul unei notificări, cu cel puțin 30 de zile înainte de producerea acestora.
Dacă nu sunt de acord cu modificările, abonații pot renunța la contract fără a plăti despăgubiri.
Notificarea privind intenția de a modifica unilateral contractul trebuie să fie transmisă de operator printr-unul din următoarele mijloace:
• e-mail
• SMS
• contul de client al utilizatorului de pe site-ul operatorului, caz în care va fi însoțită de un SMS și/sau e-mail de avertizare cu privire la transmiterea notificării.
• fax
• scrisoare.
Mijlocul ales de furnizor pentru transmiterea notificării trebuie să asigure transmiterea integrală a textului acesteia, fără a face trimitere la alte surse de informare.
Dacă furnizorul a modificat contractul fără să notifice sau nu a informat despre posibilitatea de a denunța contractul fără penalități, ANCOM poate lua măsuri. Sesizările pot fi trimise prin mijloacele menționate mai sus.
Subiectele tale preferate sunt și la Știrile Digi FM. Ca să știi!
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!