O pasageră din SUA și-a recuperat singură bagajul rătăcit, după ce s-a izbit de birocrația companiei aeriene cu care a zburat. Deși le-a indicat locația exactă a genții în aeroport, operatorii nu o găseau. Ce a decis să facă.
Poveștile pasagerilor care își urmăresc singuri bagajele pierdute devin din ce în ce mai populare, pe măsură ce numărul valizelor manipulate greșit de companiile aeriene continuă să crească, iar călătorii investesc în dispozitive de urmărire.
Sandra Shuster, din Denver, și-a rezolvat singură problema atunci când bagajul ei pierdut îi apărea pe telefon ca fiind tot pe aeroportul O'Hare din Chicago - dar compania sa aeriană, United Airlines, nu făcea nimic în acest sens, spunându-i că geanta ei nu s-a găsit încă și că vor urma procedura standard. Shuster și fiica ei de 15 ani, Ruby, care joacă lacrosse, se întorceau din Baltimore via Chicago pe 17 iulie, când bagajul lor a dispărut.
Pasagera companiei United Airlines a declarat pentru CNN că a trebuit să zboare încă două ore pentru a-și găsi valiza după ce compania aeriană nu i-a returnat-o. Sandra Shuster a zburat până la Chicago pentru a-și recupera geanta care conținea trusa de lacrosse a fiicei sale. Pasagera din Denver a declarat pentru CNN că pe 17 iulie călătorea din Baltimore spre Denver cu escală la Chicago, când geanta înregistrată care conținea echipamentul de lacrosse, de 2000 de dolari, a fiicei sale a dispărut.
Când Shuster a verificat locația unui AirTag pe care îl lăsase în geantă, dispozitivul de urmărire a arătat că bagajul ei se afla încă în aeroportul O'Hare din Chicago, la terminalul 1 acolo unde era Biroul de recuperare a bagajelor.
Potrivit sursei citate, femeia a încercat timp de mai multe zile să-și recupere bagajul, chiar dacă a transmis de mai multe ori informații, poze și locația bagajului către personalul companiei aeriene. După ce nu a reușit să se înțeleagă cu mai mulți operatori din call-center, femeia s-a hotărât să meargă la aeroportul din Chicago și să încerce să își rezolve problema la fața locului.
Și-a folosit milele acumulate de-a lungul anilor pentru ca odată ajunsă la aeroport să își găsească imediat bagajul pierdut. Ea a povestit că personalul de la aeroportul din Chicago a avut nevoie de doar 30 de secunde pentru a-i găsi geanta după ce a sosit.
Din câte se pare, greșeala s-a produs atunci când se făceau formalitățile de check in. Astfel, agentul de la ghișeu lipise pe geantă o etichetă greșită, ce aparținea unui alt pasager care călătorea doar până la Chicago.
Un purtător de cuvânt al companiei aeriene United Airlines a declarat pentru Insider: "Din păcate, acest bagaj a fost etichetat incorect la începutul călătoriei, ceea ce a contribuit la întârzierea mai lungă - ne-am cerut scuze doamnei Shuster, am rambursat milele folosite și i-am oferit un credit de călătorie suplimentar pentru a fi folosit pentru un zbor viitor.”
Aceasta nu este prima dată când pasagerii au recurs la utilizarea device-urile de tracking pentru a-și localiza bagajele.
În mijlocul haosului de călătorie din vara anului trecut, un pasager a declarat pentru Insider că a reușit să dea de urma unui bagaj pierdut în valoare de 10.000 de dolari, inclusiv o rochie de mireasă, prin urmărirea bagajului cu un AirTag.
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!