Acum la Digi FM Alice Tudor SHOUSE - Won t Forget You

O planetă potențial locuibilă se află la doar 31 de ani lumină de Sistemul nostru Solar

Exoplanetă

O planetă potențial locuibilă, cu o masă de aproape șase ori mai mare decât cea a Pământului, a fost descoperită la doar 31 de ani lumină de Sistemul nostru Solar.

Potrivit NASA, exoplaneta GJ 357d orbitează o mică stea, GJ 357, cu mult mai redusă în dimensiuni decât Soarele nostru, la fiecare 55 de zile.

Echipa de cercetători care a făcut descoperirea a anunțat într-un comunicat că exoplaneta ar putea furniza „condiții similare Terrei”.

Cu o atmosferă densă, planeta GJ 357d ar putea conține apă în stare lichidă la suprafață, similar Terrei, și am putea detecta urme ale vieții cu ajutorul telescoapelor. Dacă ar conține forme de viață, s-ar plasa în fruntea listei pentru misiuni și am putea răspunde la o întrebare veche de când lumea, aceea dacă suntem singuri în Univers, a spus Lisa Kaltenegger, director al Carl Sagan Institute de la Universitatea Cornell din New York.

Fără o atmosferă, planeta ar avea o temperatură medie de minus 64 de grade Celsius, spun specialiștii, fapt care ar însemna că este mai degrabă plină de gheață decât locuibilă.

În 2021 și 2025, vor fi instalate două telescoape spațiale cu ajutorul cărora cercetătorii vor putea stabili dacă există forme de viață pe această planetă.

Subiectele tale preferate sunt și la Știrile Digi FM. Ca să știi!

simona
Patrick Mouratoglou se consideră vinovat pentru insuccesele Simonei...
7AAAA369-8DD9-435A-AB7B-D00111D28BFE
Transmitem relaxare din Covasna. Semnat: Matinalii Digi FM
andrew fletcher
Andrew Fletcher, membru fondator al formației Depeche Mode, a murit...
Boeing-Crew-Capsule
Test reușit pentru Boeing. Capsula Starliner a ajuns pe Stația Spațială Internațională
james webb
Telescopul James Webb și-a încheiat călătoria de 1,5 milioane de kilometri
telescop separare
Telescopul James Webb a fost lansat pe orbită
ixpe nasa
NASA a lansat misiunea care va studia cele mai misterioase obiecte din univers
jeff bezos
Jeff Bezos, după primul zbor în spaţiu: „Terra e un mic obiect fragil, iar când locuim pe...
Richard Branson
Richard Branson devine primul turist în spațiu. Ce mesaj a transmis miliardarul înainte de...
venus-1351056_1280
NASA anunță două noi misiuni pe Venus, după mai bine de două decenii
ingenuity
VIDEO | Ingenuity s-a confruntat cu prima problemă tehnică majoră de când a ajuns pe Marte
Digi24 Senator american: Nu există prieten mai puternic pentru Statele Unite decât România
Senator american: Nu există prieten mai puternic pentru Statele Unite...
DigiSport Victor Pițurcă îl apără pe Dan Petrescu: ”A înjurat FCSB-ul. Steaua joacă în Liga 2”
Victor Pițurcă îl apără pe Dan Petrescu: ”A înjurat FCSB-ul. Steaua joacă...
PeRoz Ray Liotta a avut o viață de film: a fost abandonat la naștere, mama s-a stins în brațele lui, iar el și-a găsit dragostea în pandemie
Ray Liotta a avut o viață de film: a fost abandonat la naștere, mama s-a...
Film Now Amber Heard spune că viața ei a devenit un coșmar de la începutul procesului cu Johnny Depp: “Sunt hărțuită, umilită și amenințată în fiecare zi”
Amber Heard spune că viața ei a devenit un coșmar de la începutul...
Digi World Lista aplicațiilor pe care trebuie să le ștergi din telefon. Experții în securitate: „Sunt periculoase!”
Lista aplicațiilor pe care trebuie să le ștergi din telefon. Experții în...