Este anchetă la Complexul Multifuncțional Caraiman, după ce mai mulți pacienți au primit un SMS fals în care erau anunțați că sunt pozitivi la testul pentru COVID-19. În realitate, oamenii aveau test negativ sau nici măcar nu făcuseră testul pentru depistarea coronavirusului.
Mirela s-a testat la Complexul Multifuncțional Caraiman și povestește ce a simțit în clipa în care a primit un SMS în care era anunțată că testul ei este pozitiv, deși aflase recent că nu are COVID-19.
Panică, asta am simțit, m-am gândit că mi-au greșit rezultatul, în secunda doi am pus mâna pe telefon și am sunat la clinică, doamnele erau nedumerite, pentru că nu era numărul lor și nu era normal să se întâmple așa ceva. Și așa trăim în contextul actual niște vremuri foarte grele, era tot ce ne mai lipsea, povestește Mirela.
Un alt pacient a primit și el un mesaj scurt care îl anunța că „rezultatul analizelor laboratorului B al Complexului Multifuncțional Caraiman din data de 22 septembrie este Pozitiv”. În realitate, testul pacientului era negativ.
Managerul Centrului spune că deja a intervenit Poliția, pentru a afla cine și de ce ar face un asemenea gest.
O parte din acei pacienți au efectuat testarea de COVID-19 la Caraiman, dar o parte au beneficiat doar de servicii medicale care nu aveau treabă cu testarea, cum ar fi fizioterapie, kinetoterapie, un consult la cardiologie, un consult la ORL. Noi acum suntem în verificări cu această situație care s-a creat în jurul orei 11:30, când primii pacienți s-au panicat și ne-au sunat, spune Livia Gomes, directorul Centrului Medical Caraiman.
Deocamdată nu se știe câți oameni au primit SMS-ul fals. Cert este că aproape 4.000 de pacienți se tratează acolo lunar.
Subiectele tale preferate sunt și la Știrile Digi FM, la fiecare 30 de minute. Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!