Românii ar plăti mai mult pentru mâncare mai bună, dacă ar avea de unde să și-o procure. Asta arată un studiu recent, care relevă același comportament și în legătură cu produsele de îngrijire personală și de curățenie.
Studiul a fost efectuat în perioada septembrie-octombrie 2018, pe un eșantion de 1,067 de pesoane cu vârste cuprinse între 18-54 ani. 47% dintre ei cred că așa pot susține companiile românești și 37% vor să ajute micii întreprinzători, cumpărându-le produsele.
Studiul mai precizează că aproximativ 96% dintre consumatorii români includ în coșul lor lunar de cumpărături produse alimentare, de curățenie și de îngrijire personală românești.
Doi din trei români aleg produsele de consum care le oferă cel mai bun raport calitate‑preț, iar pentru 51% calitatea este mai importantă decât prețul. În plus, înainte de a decide să cumpere un articol, jumătate dintre consumatori se asigură că produsele conțin ingrediente sigure și de calitate.
Potrivit studiului realizat de o firma de consultanță, mai mult de trei sferturi dintre cei ce aleg cu precădere produsele "Fabricat în România" ar fi dispuși să achite cu 30% în plus, în medie, pentru acestea.
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!