Acum la Digi FM Alex Vidia Kris Kross Amsterdam - How You Samba

O turistă a fost jefuită pe o plajă din Năvodari: „Lucrurile noastre parcă au intrat în pământ”

Plaja/ Shutterstock

O turistă a trecut printr-o experiență neplăcută pe litoralul românesc. Aceasta e explicat că a rămas fără geantă într-un moment de neatenție, în ciuda faptului că plaja nu era aglomerată. Ulterior, hoții au aruncat geanta în fata secției de politie, însă fără telefoane și fără bani.

„Totul s-a întâmplat recent, sâmbătă seara, adică pe 22 iulie. Strângeam lucrurile. Am stat toată ziua pe o plajă din Năvodari, undeva vizavi de fosta tabără din localitate. La ora la care ne pregăteam să plecăm nu era încă întuneric, soarele abia se ascundea. Eram lângă apă, pe al treilea rând de șezlong de la mare. Îmi făceam bagajele. Soțul era la bar. I l-am dus pe băiețelul meu cel mic pentru că avea nevoie la baie. Am lipsit 5 minute de lângă șezlong. Nu eram nici la 50 de metri distanță. Mai toți turiștii erau plecați. Plaja era aproape pustie. Aproape pustie pentru că, se pare, era cineva care mi-a luat geanta de pe plajă. Geanta în care aveam toate lucrurile. Mai aveam și o geanta tip poșetă. A fost luată și aceasta. Inițial nu mi-am dat seama ce s-a întâmplat. Când m-am întors de la bar, nu mai era nimic pe șezlong. Nu înțelegeam. Băieții care aranjau șezlongurile si cei de la bar nu văzuseră nimic. Am crezut că prietenii cu care am fost pe plajă au luat ei lucrurile noastre și nu am fost atenți. Nici vorbă.

Lucrurile noastre intraseră în pământ. Acolo erau toate actele, telefoanele, banii, cheile de la mașină, cheile de la casă, cheile de la hotel. Tot, tot. Telefoanele erau un android si un iPhone. Nu suntem prea tehnici, nu știm să căutăm telefonul dacă este dispărut. Ne ziceau băieții de la plajă că se poate. Doar că noi eram prea agitați. Ne-am dat seama că este posibil să fi fost furați. Așa că ne-am ocupat mai întâi de blocarea cardurilor. Apoi cineva ne-a spus să sunăm la 112.

Trecuse vreo oră de la momentul descoperirii furtului. Eram in continuare agitați, supărați. Polițiștii au venit destul de repede. S-au uitat pe plajă, dar au văzut ce am văzut si noi, nimic. Nici pe camera de supraveghere nu s-a văzut nimic, soarele lumina puternic în momentul furtului și o orbea. Am fost invitată la secția de poliție să depun o plângere. Am mers cu mașina politiei. Ironia sorții, eram in mașina de poliție, pe bancheta infractorului, în spate. Chiar m-am gândit la asta cu un zâmbet amar. Am ajuns la poliție, am depus plângerea. Nici polițiștii nu știau sau nu puteau să caute telefonul la distanță. Cred că știau că se poate cumva, dar nu au găsit o soluție.

După declarație, am urcat în mașină cu unul dintre polițiști, să ne întoarcem să facă poze la fața locului. Doar că pe drum am fost sunați. Găsiseră geanta mea. Știți unde? Fix in fata secției de politie. Să vedeți ce chestie.

O femeie a alertat poliția că un bărbat la bustul gol a venit cu o geantă și a aruncat-o in niște boscheți, chiar lângă secția de poliție. Când au mers să vadă despre ce este vorba, și-au dat seama că seamănă cu geanta descrisă de mine. Ea era. Geanta mea. Am revenit să vedem ce au lăsat acolo. Luaseră banii, telefoanele. Au lăsat actele, cardurile și toate cheile. Ba chiar au lăsat si sim-ul unui telefon, nu știu de ce.

Acum suntem în situația de a ne reface conturile toate, de a ne reface cardurile și așa mai departe. Paguba totala, 1400 de lei, doua telefoane mobile și o vacanta terminată prost”, a povestit turista, conform Aktual 24.ro.

Subiectele tale preferate sunt și la Știrile Digi FM, la fiecare 30 de minute. Ca să știi!

Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!

Recomandări DigiFM
MELANIA
Melania Medeleanu: Lucrurile se pot schimba dacă noi căpătăm încredere
praf saharian romania
Ploaie cu praf saharian peste România. Cât mai durează fenomenul...
Beatrice Mahler
Beatrice Mahler, despre efectele prafului saharian asupra sănătății...
profimedia-0843583552
„De ce eu?”. Celine Dion face dezvăluiri despre starea ei de...
Pe aceeași temă
Doi români costumați în Mickey și Minnie Mouse jefuiau trecătorii/ Shutterstock
Doi români costumați în Mickey și Minnie Mouse jefuiau trecătorii care voiau să facă poze cu...
furt
Doi adolescenţi de 14 şi 17 ani, reținuți după ce i-au smuls unei femei două lănțișoare de la...
turisti spania
"Pute a turiști!"; "Duceți-vă acasă!". Spaniolii, tot mai furioși pe fluxul mare de turiști...
sebastian korda
Tenismenul Sebastian Korda, jefuit de un ceas de 300.000 de euro. I-a fost smuls de la mână...
Te-ar putea interesa și
Femeie arestată, reținută, închisoare, arestată
Angajata unei săli de jocuri de noroc, cercetată pentru furt calificat. Suma uriașă pe care a...
Arestați, reținuți, cătușe
Cinci bărbați din București s-au deghizat în femei și au atras alţi bărbaţi în apartamente...
Femeie arestată/ Foto: Shutterstock
Un bărbat din Galaţi a fost arestat preventiv după ce a incendiat patru case pe care le-a...
furt
Român de 41 de ani, judecat la Paris pentru că și-ar fi obligat fratele minor să fure. Doar...
Partenerii noștri
Digi24 Trupul unei tinere a fost turnat în beton în urmă cu peste 50 de ani. Abia acum polițiștii au aflat cine este și povestea ei ciudată
Trupul unei tinere a fost turnat în beton în urmă cu peste 50 de ani. Abia...
DigiSport Liga 2 | Corvinul Hunedoara - Șelimbăr 1-1, ACUM, pe Digi Sport 1. Câmpan restabilește egalitatea
Liga 2 | Corvinul Hunedoara - Șelimbăr 1-1, ACUM, pe Digi Sport 1. Câmpan...
PeRoz Are 77 de ani, dar nu se sfiește să-și arate silueta în rochii mulate: „Sunt criticată zilnic pentru felul în care mă îmbrac”
Are 77 de ani, dar nu se sfiește să-și arate silueta în rochii mulate...
Film Now Kurt Russell a fost figura paternă din viața ei. Ce spune Kate Hudson despre relația dificilă cu tatăl ei biologic, Bill Hudson: Nu am așteptări. Vreau doar să fie fericit
Kurt Russell a fost figura paternă din viața ei. Ce spune Kate Hudson...
Digi World O fetiță de 10 ani a murit din cauza unei amibe mâncătoare de creier. Tragedia s-a întâmplat în vacanță, după o baie în piscină
O fetiță de 10 ani a murit din cauza unei amibe mâncătoare de creier...
ProFM Oana Radu, dezvăluiri despre transformarea ei fizică: „I-am cerut mamei să vândă casa!” Artista își dorea să slăbească cu orice preț
Oana Radu, dezvăluiri despre transformarea ei fizică: „I-am cerut mamei să...
Digi Life Italia va avea un tren de lux numit „La Dolce Vita Orient Express”. De când va circula. Creştere uluitoare de preţ cu 75% în 16 luni
Italia va avea un tren de lux numit „La Dolce Vita Orient Express”. De...
The Rolling Stones Stones Tour '24 Hackney Diamonds, Houston, Texas, USA - 28 April 2024
The Rolling Stones, debut de turneu în SUA. La 80 de ani, Mick Jagger e de...
Ultimele știri din matinal
testul ana baniciu
De la pofte de sarcină la numele bebelușului: Ana Baniciu a dezvăluit totul la Digi FM
marius moga digifm
Marius Moga: "Tata a zis: Vreau să nu se mai vorbească pe la colțuri! Ne facem o casă dom...
minelli IMG_91072
Minelli: De la "Mariola" la "Bug a Boo", concerte pentru milionari și o surpriză pentru un...
florin negruțiu
Florin Negruțiu și detectorul de minciuni de la AUR
Ultimele știri
Lidia Buble, martoră la incendiul care a avut loc în nordul Capitalei/ Foto: Instagram
Lidia Buble, martoră la incendiul care a avut loc în nordul Capitalei. Artista a privit totul...
Sport Gives Back Awards, London, UK - 28 Feb 2024
Prinţul Harry, din nou în Marea Britanie. Va celebra cea de-a zecea aniversare a Jocurilor...
Lando Norris/ Profimedia
Pilotul de Formula 1, Lando Norris, s-a tăiat la faţă la o petrecere la Amsterdam. La...