Premierul Florin Cîțu a anunțat joi lansarea unei noi campanii de comunicare pentru vaccinare cu o nouă abordare. „Vaccinarea nu înseamnă doar statistici și cifre, ci e un bun al tuturor pentru revenirea la normalitate. Fiecare român ar trebui să se gândească la ce îi lipsește, de ce îi este dor, pentru a avea viața dinainte.”, a spus premierul Cîțu. Acesta va promova pe pagina sa de Facebook un clip în care descrie ce îi lipsește.
Premierul spune că vor fi 11 spoturi la TV, radio și în mediul online timp de 6 luni, fără costuri din partea Guvernului.
„Această campanie are o temă pe care am comunicat-o anterior: Împreună învingem pandemia! Elementul care stă la baza campaniei este întrebarea: Ce conține vaccinul? Și aici nu ne referim la compoziția chimică a acestuia, ci la ce înseamnă pentru noi vaccinul și cum ne ajută să revenim la normalitate. Vot fi 11 spoturi care vor fi difuzate în special la TV, dar și la radio și online timp de 6 luni.", a spus Cîțu.
Potrivit acestuia campania a fost realizată fără costuri din partea Guvernului, cu sprijinul UNICEF. Guvernul nu a platit nici pentru creație, nici pentru difuzare pentru că e o campanie de informare publică. Premierul a mulțumit și Google pentru promovarea online.
Cîțu a lansat o provocare și pentru colegii de Guvern să spună ce le-a lipsit în pandemie, lucruri pe care le spune și el într-un clip care va fi promovat doar pe pagina sa de Facebook.
Peste 4,1 milioane de români s-au vaccinat până acum, din care doar 3,2 milioane de persoane cu ambele doze
825.260 de persoane mai sunt programate, în acest moment, în platforma de vaccinare, dintre care puțin peste 16.700 pentru prima doză, însă vaccinarea este posibilă acum fără programare în orice centru din țară.
Pe data de 1 iunie va fi organizat un Maraton pentru vaccinarea adolescenților între 16 și 18 ani (vaccinarea tinerilor sub 16 ani nu este deocamdată aprobată în Uniunea Europeană - n.red.).
Subiectele tale preferate sunt și la Știrile Digi FM, la fiecare 30 de minute. Ca să știi!